W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Sąd Rejonowy w Tucholi

ul. Świecka 28
89-500 Tuchola

NIP:   5611599922
REGON:   000321454-00042

Nr telefonu centrali:
52 336 04 00 do 02
fax 52 336 04 09
adres e-mail: sad@tuchola.sr.gov.pl

V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych
ul. Wojska Polskiego 22
89-400 Sępólno Krajeńskie
tel/fax 52 388 11 70
Kontakt

Sąd Rejonowy w Tucholi

ul. Świecka 28
89-500 Tuchola

NIP:   5611599922
REGON:   000321454-00042

Nr telefonu centrali:
52 336 04 00 do 02
fax 52 336 04 09
adres e-mail: sad@tuchola.sr.gov.pl

V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych
ul. Wojska Polskiego 22
89-400 Sępólno Krajeńskie
tel/fax 52 388 11 70

KOMUNIKAT dotyczący funkcjonowania Sądu Rejonowego w Tucholi na czas trwania pandemii

XML

Treść


KOMUNIKAT

dotyczący funkcjonowania Sądu Rejonowego w Tucholi na czas trwania pandemii


W Sądzie Rejonowym w Tucholi może przebywać wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących koronawirusa SARS-CoV-2.

Nie moprzebywać w budynku i uczestniczyć w rozprawach osoby, które:

  • sami są objęci kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych;
  • przebywają z osobą odbywającą kwarantannę lub izolację w warunkach domowych.

Prosi się o przybycie do budynku sądu nie wcześniej jak 15 minut przed podaną godziną stawiennictwa.

Na terenie Sądu istnieje obowiązek zachowania:

  • 2 metrowych odległości między osobami;
  • obowiązek zakrywania ust i nosa w budynku i na salach rozpraw;
  • obowiązek dezynfekcji rąk.

*      Sekretariaty Wydziałów będą czynne w poniedziałki od godz. 9.00 - 17.30, a od wtorku do piątku                           w godzinach 9.00 - 15.00.

*      Jednorazowo w sekretariacie Wydziału może przebywać 1 interesant, po uprzednim umówieniu telefonicznym bądź e-mailowym.

  • W godzinach, w których sekretariaty Wydziałów  nie będą przyjmować interesantów, informacje będą udzielane telefonicznie oraz mailowo, przypadki wyjątkowe będą rozpatrywane indywidualnie.
  • Biuro Podawcze będzie czynne w godzinach 9.00 - 15.00.

.  Akta podlegają udostępnieniu po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym lub e-mailowym.

■     Kasa Sądu będzie czynna w godzinach 8.00 -14.00.

■      Jednorazowo przy kasie może przebywać 1 interesant.


W celu zachowania zasady jawności rozpraw, przy jednoczesnym przestrzeganiu reguł bezpiecznego procedowania, dopuszcza się obecność publiczności  na sali sądowej w trakcie rozpraw w sprawach medialnych.

  • osoba zainteresowana uczestnictwem w rozprawie zobowiązana jest zgłosić  w sekretariacie Wydziału chęć uczestnictwa najpóźniej trzy dni robocze przed planowanym terminem rozprawy – e-mailem, listownie lub pismem złożonym osobiście.
  • Przewodniczący Wydziału decyduje o liczbie osób mogących przebywać jednorazowo na Sali rozpraw jako publiczność, biorąc pod uwagę konieczność bezpiecznego rozmieszczenia uczestników postępowania na sali rozpraw.
  • Karty wstępu dla publiczności wydaje sekretariat Wydziału.
  • Zgodę na obecność mediów w czasie rozprawy wydaje Przewodniczący Wydziału.

  • Przedstawiciel mediów zainteresowany uczestnictwem w rozprawie zobowiązany jest zgłosić                      w sekretariacie Wydziału chęć uczestnictwa najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem rozprawy – e-mailem, listownie lub pismem złożonym osobiście.
  • Wstęp mediów do obiektów sądowych w celach innych niż wskazanych powyżej, jest możliwy po uprzednim uzgodnieniu terminu z Prezesem Sądu Rejonowego w Tucholi.
  •  Dokumenty do legalizacji można przesyłać wyłącznie listownie. Nie ma możliwości składania                                     i odbierania dokumentów osobiście.
  • Dyżury Prezesa i Wiceprezesów Sądu zawiesza się do odwołania.

■     Skargi można składać wyłącznie drogą elektroniczną lub na piśmie, a gdy zachodzi konieczność wysłuchania skarżącego, także telefonicznie.

  • Nie przyjmuje się osobiście interesantów w sprawach dotyczących skarg administracyjnych.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane